התאמת התכשיט לבגד המעצבים החדש שלנו

השוני בין היחס וההתייחסות אל המראה והרושם הראשוני שתציגי בייחוד על פי המראה החיצוני שלך זקוק לתוספות קלות ביותר להבדל בין מראה "פשוטת העם" לבין מראה "אשת העולם".

העידון והאיזון שבין סגנון התכשיט לזה של מדבר על קו דק במיוחד של חוסר טעם או סגנון תפל, לבין זה, המעניק מראה של אחת שבאמת יודעת מה היא עושה….

אבל האם אנו יכולות לדעת, מה מתאים כאשר עלינו לקרוע שוב ושוב את ים התכשיטים? איך לא ניפול אל תוך המלכודת של התכשיט הדומיננטי, המלווה אותנו כמעט לכל אירוע? האם כך מייצרים בולטות או להיפך, מדובר באזור הנוחות שלנו, המאפשר לנו למצוא את אותו תכשיט, שיגרום לנו להיות בטוחות ש"בחרנו נכון"?

זהו אחד הנושאים המרכזיים עליהם נדון, כמו גם, יצירת טשטוש או הבלטה של פרטים שונים במבנה הפנים, הדגשתם של פרטים אחרים, וכמובן, איך לא לטעות ולהרוס בגד מעצבים מעודכן עם התכשיט הלא נכון.

שיעור מספר אחת 1 : התאמת העגילים לבגד
הצורך שבהדגשת הבגד ומתן המקום המתאים לעיצוב דורשת חשיבה מעמיקה גם על התכשיט/ים העתידים להשלים את ההופעה. התכשיט, יכול להיות בגדלים בינוניים ואף גדולים ולו רק שייצרו את אותה התאמה ואיזון אחריהם אנו מחפשים. באם בחרנו בתכשיטים גדולים יחסית, עליהם לשדר נוכחות מעודנת ולכלול כמה שפחות אבנים וחרוזים בולטים. הגוונים של התכשיטים יהיו שקטים יותר מהבגד עצמו או בהתאמה אליו, בייחוד כאשר מדובר בבגד סולידי וקלאסי. סגנון צעקני יותר, לעומת זאת, ידרוש תשומת לב דומה גם מכיוון התכשיטים.

אם בחרנו דווקא בתכשיט בעל מבנה קטן יותר, כאן יש מקום למעט יותר נועזות ושימוש בצבעים דומיננטיים יותר.

שיעור מספר 2 שילוב שרשראות עם בגדי מעצבים מפוארים
כאשר הדין מדבר על בגד מפואר במיוצר אסור בשום פנים ואופן ליצור עומס ומאידך להיזהר ממצבים בהם התכשיט נעלם בתוך הבגד שהרי במקרה הזה, המטרה שלנו היא לתת עוד תוספת קלה ותחכום קל לבגד ויחד עם זאת לא להעמיס או לבלבל את הסגנון שהיה יכול לעמוד באופן מכובד גם בפני עצמו נושא זה נכון גם בהקשר לפריטים כמו עגילים ובמיוחד שרשראות בהן האיזון הוא נקודה קריטית בשילוב בגדי מעצבים מפוארים.

שיעור מספר 3: התאמת התכשיט למבנה הפנים
אין פנים שלא ניתן לשפר, בכל הקשור למבנה הפנים ועידון מבנה הפנים אין כל צורך בניתוח פלסטי, במקרה זה, התכשיטים והתאמתם הנכונה למבנה הפנים הם החברים הכי טובים של האישה.

אוזניים גדולות- בעלות אוזניים גדולות חייבות להימנע מטעויות קריטיות אשר עשויות ליצור אשליה של מראה מבנה אוזניים גדולות יותר. עגילים קטנים עשויים ליצור מראה כזה ולהיבלע בתוך האוזן, עגילים עגולים, גם הם תכשיטים שרצוי לא להתקרב אליהם, בעלות אוזניים גדולות, כמו גם לבעלות מבנה פנים מעוגל, מומלץ לבחור בעגילים גיאומטריים בעלי גודל ממוצע ומעלה, שיצרו אשלה של מראה אוזן קטנה יותר ומבנה פנים פחות מעוגל.

צוואר קצר – גם פה יש מה לעשות!
בעלות הצוואר הקצר, המעוניינות לשלב את התכשיט עם בגד המעצבים יבחרו בתכשיט מוארך בעל מבנה נופל, סגנון זה ייצור אשליה של צוואר ארוך ומבנה פנים מוארכות יותר, גם פה רצוי להימנע מהעיגולים למיניהם שיתאימו למבנה פנים אליפיטי יותר. באשר למחרוזות ושרשראות, נעדיף לבחור בשרשראות ארוכות יותר ונתרחק מאלה הצמודות.

כיצד נמנע מ"העלמות" התכשיט בתוך בגד מעצבים מפואר?
בבגד מפואר, במידה והנתונים מאפשרים לנו זאת נבחר לעשות שימוש בשרשראות צמודות ועגילים נופלים ליצירת סינרגיה ושיח בין התכשיט לבגד. שמלות כלה מפוארות ידרשו חשיבה נוספת למניעת העמסה על המראה הכללי, שמלות סולידיות וקלאסיות יותר יעניקו לנו אפשרות רחבה יותר בבחירת התכשיטים.

מידע נוסף באתר: http://www.milly-style.co.il